Tuesday 21 March 2023

Nak ubahsuai booth untuk Ramadhan dan Syawal? Jom ke cawangan Al Aqsa Carpets untuk pelbagai jenis warna dan ketebalan karpet event untuk kegunaan anda.

Anda nak ubahsuai atau nak buka booth untuk Ramadhan atau Syawal yang akan datang? Jom ubahsuai ruangan anda dengan himpunan carpet event dari Al Aqsa Carpets. Pelbagai jenis warna, ketebalan dan saiz untuk anda miliki dengan harga terendah di pasaran. Al Aqsa Carpets merupakan pembekal, penyimpan dan penjual carpet event terbesar di semenanjung Malaysia. InsyaAllah ada stok! Ramadahan dan Syawal dah nak dekat, jom dapatkan carpet event untuk keperluan anda ya!Jemput datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store & Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok atau beli secara online. 

Bagi yang tidak berkesempatan datang ke cawangan kami, anda juga boleh beli secara online! Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod AQSA4U dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. 


LINK 👇👇

  • https://aqsaonlinestore.com.my/product-category

SHOPEE OFFICIAL 👇👇

  • https://shope.ee/4KjD9GzPST

LAZADA OFFICIAL 👇👇

  • https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

PERSON IN CHARGE 👇👇

  • https://bit.ly/EventInstallation


LOKASI KAMI 👇👇

AL AQSA CARPETS FACTORY OUTLET STORE (AQSAFOS) & AL AQSA PUSAT PENGHABISAN STOK (AQSAPPS): Desa Latania, Seksyen 36, Shah Alam


#alaqsacarpets #carpetevent #karpetevent #needlepunched #superribbed #looppile #redcarpet #eventmanagement #eventspace #booth #ramadhan #syawal #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #vinylflooring #artificialgrass #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah #diyproject #shopee #shopeeid #shockingsales #lazada #SYOKNYARAYADENGANALAQSACARPETS #SYOKNYARAYA #30Hari15Deco

No comments:

Post a Comment